Zo doen wij het
Wil je meer grip krijgen op je bedrijf en op de risico’s die het ondernemen met zich meebrengt? Of wil je je bedrijfsverzekeringen eens onder de loep laten nemen?
Dan schakel je Habro in.
Want wij:
Stuur ons een berichtje en een van onze specialisten neemt zo snel mogelijk contact met je op om kennis te maken. We lopen vervolgens samen onderstaande stappen door. Elk gesprek duurt zo’n twee uur.
Is het eerste gesprek van beide kanten bevallen, dan volgt er een tweede gesprek. Hierin gaan we meer de diepte in. Hoe kijk je tegen risico’s aan? Waar heeft je bedrijf behoefte aan? Wat zijn de bedrijfsdoelstellingen?
We doen een grondige risicoanalyse, waarin we bekijken welke risico’s je kunt verkleinen, welke risico’s je accepteert en zelf draagt, en welke risico’s je niet accepteert en dus wilt vermijden en verzekeren.
Tijdens de analyse nemen we verschillende onderdelen door: bedrijfsmiddelen, bedrijfsactiviteiten, vervoer & logistiek en personeel. Vervolgens brengen we alle risico’s in kaart.
In dit gesprek bespreken we de uitkomsten van de risicoanalyse en inventariseren we jouw lopende verzekeringen.
Kortom: we bekijken of je verzekeringen goed geregeld zijn, tegen de juiste prijs.
Door het gesprek wordt voor ons duidelijk wat (opnieuw) verzekerd moet worden en onder welke condities. We bekijken vervolgens welke verzekeraars het meest geschikt zijn en gaan een passend verzekeringsadvies voor je opstellen.
Tijdens dit vierde gesprek bespreken we de analyse van de huidige situatie en presenteren we je ons verbeterplan. Hierin stellen we voor welke verzekeringszaken je beter of anders zou kunnen regelen. Ook checken we of we een besparing voor je kunnen realiseren zodat je niet te veel premie betaalt. Een advies op maat dus. Wanneer ons verzekeringsadvies akkoord is, volgt de definitieve fase.
Je krijgt van ons de definitieve offertes, die we samen doornemen om te kijken of ze aan je verwachtingen voldoen.
Afhankelijk van het advies passen we bestaande verzekeringen voor je aan, maken we aanvragen in orde en regelen we een overstap van a tot z. Meestal kun je na de opzegtermijn van een maand overstappen naar een andere verzekeraar.
Wij hebben contact met de betreffende verzekeraars en wijzigen je verzekeringsportefeuille, zodat je geen dubbele dekkingen hebt. Daar hoef je zelf dus niets voor te doen. Wel zo makkelijk, toch? Kun jij je gewoon bezighouden met ondernemen.
Een oprecht en eerlijk persoon
‘Ik heb Stefan leren kennen als een oprecht en eerlijk persoon, die het beste product voor zijn klanten zoekt. Storingservice.nl heeft inmiddels al diverse producten bij Habro afgenomen en door het goede klantcontact blijven deze altijd up-to-date. Heel blij mee!’
Geen poespas en opsmuk, gewoon goed verzekerd
‘Je hoopt natuurlijk dat je je verzekeringen nooit hoeft te gebruiken en dat je elkaar daardoor eigenlijk zelden ziet of spreekt. Maar als er dan wat is, dan vind ik het belangrijk dat je meteen geholpen en gerustgesteld wordt. Nou, daarvoor ben je bij Stefan aan het goede adres. Alles overzichtelijk en duidelijk geregeld. Elk jaar overleg over het afgelopen jaar en samen kijken wat we nodig hebben voor het nieuwe jaar. Geen poespas en opsmuk, gewoon goed verzekerd bij een kerel die zich professioneel en servicegericht opstelt naar zijn klanten.’
Vast aanspreekpunt
Ook niet onbelangrijk: tijdens het gehele traject én erna heb je als klant bij ons één vast aanspreekpunt, jouw persoonlijke adviseur. Hij heeft regelmatig contact met je en weet precies wat er binnen jouw bedrijf speelt.